eHerkenning van Z login
Het verschil tussen EH3 Belastingdienst en EH3 Regulier
Compensatieregeling EH3 Belastingdienst
We bieden een EH3 Belastingdienstmiddel aan dat slechts bedoeld is om bij een beperkt aantal diensten van de Belastingdienst in te loggen. Het is dus beperkt in functionaliteit. Met dit specifieke Belastingdienstmiddel kunt u compensatie aanvragen bij het RVO. Maar let goed op dat u dit middel niet aanvraagt zonder u goed in te lezen, naderhand upgraden kan onnodige kosten met zich meebrengen.
EH3 Regulier
Al vanaf €29,95 per jaar
EH3 geeft toegang tot alle functionaliteiten van Z login eHerkeninng
- Toegang tot beheerders functionaliteiten in de Beheermodule
- Mogelijkheid tot werken met Ketenmachtigingen
Daarnaast kunt u met EH3 inloggen bij alle aangesloten dienstverleners (>500), zoals:
- Mijn Belastingdienst Zakelijk
- RVO
- Douane
- UWV
- Kamer van Koophandel
- Gemeenten
- Intermediairdienst
- Belastingdienst Gegevensportaal
- Inloggen met eIDAS (optioneel)
EH3 Belastingdienst
Vanaf €20,- per jaar
Met EH3 Belastingdienst is het alleen mogelijk om in te loggen op "Mijn Belastingdienst Zakelijk.
- Mijn Belastingdienst Zakelijk
De voordelen van Z login
eHerkenning voor de Belastingdienst
Snel aan de slag met eHerkenning
Een helder proces, met een duidelijke uitkomst. Met Z login kunt u snel aan de slag met eHerkenning. Als u de juiste informatie aanlevert, gaan wij gaan snel voor u aan de slag!
Meer over de aanvraagOnze aanvraagprocedure
Stap 1 - Aanvragen
Nadat u bepaald heeft welk betrouwbaarheidsniveau u wil aanvragen, doorloopt u de online aanvraagprocedure. Hierbij kunt u meerdere personen aanmelden voor uw organisatie. Daarvoor moet u wel weten voor welk KvK-nummer u toegang wilt aanvragen. Na het doorlopen van de aanvraagprocedure ontvangt u, vanaf niveau EH2, per e-mail een overeenkomst.
Stap 2 - Ondertekening
Bij de overeenkomst die u per e-mail heeft een ontvangen zit een checklist waarmee u eenvoudig de aanvraagprocedure verder kunt doorlopen. Volg daarvoor de stappen op de checklist, en voeg de gevraagde documenten toe aan uw aanvraag. Zorg ervoor dat de juiste wettelijke vertegenwoordiger de aanvraag voorziet van een handtekening. Zijn er meerdere bevoegden? Dan moeten deze mogelijk allen de aanvraag ondertekenen. Neem bij twijfel gerust contact met ons op.
Stap 3 - Controle en uitgifte
Na ontvangst van uw overeenkomst lopen onze controleurs alle ingediende documenten na. Als er onduidelijkheden zijn of stukken missen, nemen zij contact met u op. Wanneer alles klopt, ontvangt u van ons per e-mail of post informatie over hoe u het eHerkeningsmiddel kunt activeren. Na het doorlopen van deze laatste stappen kunt u inloggen met uw eHerkenningsmiddel.
Hulp bij het aanvragen
Mocht u tijdens de aanmeldprocedure vragen hebben, dan staat ons professionele supportteam klaar om u direct te helpen.
Meer over de supportOns support team helpt je op weg
Op onze supportpagina kunt u per onderwerp antwoorden vinden op veel gestelde vragen. Wilt u weten welk niveau u nodig heeft voor de dienst waarop u wilt inloggen met eHerkenning? De pagina Niveau per dienst helpt u de juiste keuze te maken.
Als het antwoord op uw vraag er niet tussen staat, dan kunt u via het contactformulier of telefonisch (ma-vr) met ons contact opnemen. Wij helpen u graag verder met uw aanvraag van eHerkenning.
Start met eHerkenning
Ja, ik wil graag EH3 Belastingdienst aanvragen
Alles over eHerkenning en de Belastingdienst
Lees hier meer over eHerkenning voor fiscale eenheden en de omzetbelasting.