eHerkenning beheren met Z login
Enterprise Solution voor eHerkenning
Minder middelen nodig en tot 30% korting. Hoe kan dat?
Omdat u aan 1 middel meerdere bedrijven/ vestigingen kunt koppelen heeft u minder middelen nodig. Daarnaast kunt u afhankelijk van het volume tot wel 30% korting krijgen op de middelen die u nog nodig heeft.
Meer over de kosten en besparingen
Tarieven
Wanneer een middel van een medewerker voor meerdere bedrijven/ vestigingen geactiveerd moet worden, dan worden hiervoor extra kosten in rekening gebracht, afhankelijk van het betrouwbaarheidsniveau. Eenmalig betaalt u € 20,- per toegevoegde organisatie, daarnaast betaalt u abonnementskosten:
- per EH2 middel, per extra bedrijf/ vestiging € 14,- per jaar
- per EH2+ middel, per extra bedrijf/ vestiging € 14,- per jaar
- per EH3 middel, per extra bedrijf/ vestiging € 21,- per jaar
Hoe bespaart u geld?
U bespaart geld omdat u minder middelen hoeft aan te schaffen. Dit omdat u middelen van gebruikers aan meerdere bedrijven/ vestigingen kunt koppelen. Daarnaast bieden wij volume kortingen tot wel 30% per middel. Per saldo bent u bij ons dus veel minder kwijt.
Ontdek onze Enterprise Solution in 2 minuten.
Onbeperkt middelen en machtigingen beheren.
In de Z login Beheermodule kan een organisatie alle bedrijven/ vestigingen die zijn aangemeld in één Beheermodule beheren.
Per gebruiker kan worden aangegeven voor welke bedrijven/ vestigingen ze moeten kunnen inloggen. Ook kunnen er een of meerdere beheerder(s) aangesteld worden. De beheerders hebben zelf ook een middel nodig om te kunnen inloggen in de Beheermodule, waar ze machtigingen kunnen toekennen, wijzigen of intrekken.
Kortom: Er is overzicht en controle.
Meer gemak en mogelijkheden voor beheerder(s)
1) De Beheermodule maakt het voor de beheerder(s) mogelijk om zelfstandig nieuwe gebruikers aan te melden. Nieuwe gebruikerd kunnen zelf kiezen voor identificatie via de app van AMP Groep of fysiek op een locatie naar keuze.
2) De Beheerder(s) kunnen in de Beheermodule eenvoudig de rol bepalen (Beheerder of Gebruiker), machtigingen toekennen en wijzigen.
3) Ketenmachtigingen: Beheerders kunnen ook ketenmachtigingen vastleggen.
Centrale beheerder aanwijzen
Ervaring heeft ons geleerd dat het nodig is dat er altijd tenminste 1 centrale beheerder moet worden aangesteld. Deze centrale beheerder moet toegang hebben tot alle bedrijven/ vestigingen in de Beheermodule. Daarnaast kunnen er andere beheerders worden aangesteld met bevoegdheid voor slechts een of enkele bedrijven/ vestigingen.
De reden voor de keuze voor een centrale beheerder voor alle bedrijven/ vestigingen is dat de organisatie via deze beheerder bijna alle zaken online kan regelen voor alle bedrijven/ vestigingen.
Centrale beheerder
In de overeenkomst, die door de wettelijke vertegenwoordiger(s) wordt ondertekend, wordt vastgelegd dat de (centrale) beheerder(s) bevoegd worden om namens de wettelijke vertegenwoordiger(s) alle handelingen te mogen uitvoeren die nodig zijn voor het beheer en wijzigen van de eHerkenningsmiddelen en de bijbehorende machtigingen.
Complexe organisaties vragen om specialisten die u helpen.
Wij hebben op de achtergrond een team van specialisten dat u kan helpen met het aanvraag- en uitgifte proces van middelen. Wij weten als geen ander hoe ingewikkeld de situatie soms is. Wie mag er tekenen als wettelijk vertegenwoordiger? Kunnen middelen ook in het buitenland uitgegeven worden? Enzovoort. Wij helpen u graag bij het soepel doorlopen van het aanvraag- en uitgifteproces.
Vragen of hulp nodig?
Onze accountmanagers en onze eHerkenning specialisten helpen u persoonlijk
Het aanvraag- en uitgifteproces voor eHerkenning is in lang niet alle gevallen eenvoudig. Klanten hebben vragen en soms ook (intensieve) begeleiding nodig. Wij bieden voor iedereen begeleiding op maat. Daar waar nodig komt onze accountmanager of eHerkenning specialist bij u langs om uw vraag te analyseren. Vervolgens bieden wij een oplossing op maat.
Z login Enterprise Solution
eHerkenning beheren
Dashboard
Als beheerder heeft u, met de Beheermodule, een centraal overzicht over wie welk niveau middel heeft en waarvoor de persoon gemachtigd is. U ziet ook of iemand als 2e factor SMS TAN heeft of een OTP device.
Meerdere vestigingen
Het is mogelijk om in één Beheermodule meerdere bedrijven/ vestigingen op te nemen. Hier kunt u middelen van gebruikers aan koppelen zonder dat er nieuwe accounts aangemaakt moeten worden. U kunt ook beheerders machtigen voor een of meerdere vestigingen.
Beheren
In de Beheermodule kunt u bestaande machtigingen wijzigen; beëindigen, schorsen, activeren
of verlengen. Nieuwe bedrijven/ vestigingen en nieuwe middelen worden na activatie direct getoond in de Beheermodule en kunnen vanaf dan worden beheerd door de beheerder(s).
Nieuwe functies
U kunt als beheerder online nieuwe middelen uitgeven aan nieuwe gebruikers. Deze nieuwe middelen kunt u ook koppelen aan meerdere vestigingen.
Tevens kunnen online wijzigingen over bestaande middelen worden geregistreerd.
De feiten
Z login Beheermodule is de #1 beheeromgeving voor eHerkenning
522
dienstverleners
1639
aangesloten diensten
185101
Z login-gebruikers
Het mooie aan Z login is dat ik ook met een OTP device kan inloggen
Met Z login eHerkenning kan ik veilig inloggen, bijvoorbeeld bij RVO. Ons bedrijf ligt in een buitengebied, waar het bereik voor mobiele telefoons niet altijd optimaal is. Het mooie aan Z login is dat ik ook met een OTP device kan inloggen, waardoor ik ook toegang kan krijgen tot de relevante informatie als mijn bereik slecht is. En omdat we LTO-lid zijn krijg ik bovendien extra korting!
Ik zag meteen dat we dit centraal, concernbreed moesten aanpakken. Gelukt, met dank aan de klantenservice
Met de Beheermodule houden we overzicht over alle afdelingen en divisies. Voor ons is het een hulpmiddel om ons werk goed te kunnen doen. Met zoveel vestigingen zou uitzoeken wie we waarvoor moeten machtigen nog best ingewikkeld kunnen zijn. Dankzij de professionele ondersteuning van de klantenservice was het echter snel geregeld en kunnen we het nu zelf beheren.
Voor KWS is eHerkenning een must voor het meedoen aan aanbestedingen én het aanvragen van vergunningen
En het levert een aanmerkelijke tijdwinst op.
Z login eHerkenning Beheermodule
Ja, ik wil graag een offerte aanvragen
Z login doet meer
Misschien ben je hier naar op zoek
eHerkenning niveau 3
Bij steeds meer overheidsinstanties heeft u eHerkenning nodig om in te loggen. Mede vanwege de privacy wetgeving (AVG) zullen verreweg de meeste diensten achter eHerkenning niveau 3 aangeboden gaan worden.
Meer over eHerkenning niveau 3
eHerkenning op alle niveaus
Er zijn eHerkenningsmiddelen op 4 betrouwbaarheidsniveaus (EH2, EH2+, EH3 en EH4). Hoe hoger het betrouwbaarheidsniveau, hoe meer zekerheid de dienstverlener krijgt over uw online identiteit. Wij leveren alle niveaus.
Bekijk alle niveaus
Onze antwoorden op
Veelgestelde vragen
Wat is eHerkenning precies?
eHerkenning is de manier van inloggen voor ondernemers. Met een eHerkenningsmiddel logt u met één gebruikersnaam en wachtwoord, op een veilige manier in bij alle aangesloten organisaties/ diensten. Dat betekent minder wachtwoorden onthouden.
Wat zijn de niveaus in eHerkenning?
Er zijn eHerkenningsmiddelen op meerdere betrouwbaarheidsniveaus (EH2+, EH3 en EH4). Hoe hoger het betrouwbaarheidsniveau, hoe meer zekerheid de dienstverlener krijgt over uw online identiteit. Voor een middel op een hoger betrouwbaarheidsniveau moet u bij het eHerkenning aanvragen meer controlestappen doorlopen om uw identiteit en handelingsbevoegdheid vast te stellen.
Welk niveau heb ik nodig?
Wij raden normaal gesproken eHerkenning niveau 3 aan. Ook kunt u op deze pagina alle diensten opzoeken waar u met eHerkenning wilt inloggen. Vervolgens kiest u het hoogste niveau dat u bij deze diensten past. Met een hoger niveau eHerkenning kunt u namelijk altijd inloggen op lagere niveaus.
Waarom wordt eHerkenning niveau 3 de norm?
Sommige dienstverleners (UWV, Belastingdienst en RDW) worden verplicht om hun diensten achter eHerkenning niveau 3 aan te bieden. Dit heeft onder andere te maken met de nieuwe privacy wet ‘AVG’. Wanneer persoonsgegevens worden uitgewisseld dan is al snel eHerkenning niveau 3 vereist.
Hoe kan ik eHerkenning aanvragen?
Om hulp te bieden bij eHerkenning aanvragen, hebben we een stappenplan voor u klaar staan. Hier heeft u een duidelijk overzicht van alle stappen die u dient te doorlopen. Met dit stappenplan kunt u eenvoudig eHerkenning aanvragen.
Hoe werkt eHerkenning aanvragen voor de Belastingdienst of het UWV?
Om in te loggen bij het UWV of de Belastingdienst, heeft u eHerkenning niveau 3 (EH3) nodig, in combinatie met de juiste machtigingen. Op deze pagina’s kunt u meer informatie vinden over het aanvragen van eHerkenning voor de Belastingdienst of het UWV.