eHerkenning van Z login
Voor leden van Horus
15% korting exclusief voor Horus leden
Wilt u gebruik maken van deze korting?
Kies dan in de registratieprocedure bij het onderdeel kortingsactie voor 'Horus' en geef uw lidnummer op.
eHerkenning niveau 3 is de standaard
Bij steeds meer overheidsinstanties heeft u eHerkenning nodig om in te loggen. Vanwege privacy wetgeving (AVG) worden verreweg de meeste diensten achter eHerkenning niveau 3 aangeboden. Beschikt u nog niet over eHerkenning? Dan adviseren wij u om eHerkenning niveau 3 aan te vragen.
Hoe ziet het voordeel eruit?
U ontvangt 15% korting op de aanschaf van uw eHerkenningsmiddel op niveau EH3. Kiest u daarnaast optioneel voor een OTP device? Dan ontvangt u ook daar 15% korting op.
Alle voordelen op een rij
eHerkenning van Z login
Onbeperkt eHerkenning niveau 3 gebruiken voor nog geen €25,50 per jaar
Voor extra machtigingen worden geen extra kosten gerekend. Normaal betaalt u €89,85 per 3 jaar. Leden van Horus ontvangen 15% korting en betalen dus nog geen €76,50.
Meer over de kostenPrijsoverzicht eHerkenning met 15% korting
3 jaar
- Toegang tot alle diensten t/m niveau 3
- Makkelijk en snel aan te vragen
- Onbeperkt gebruik eHerkenning*
- Nu 89,85 euro betalen voor 3 jaar gebruik
41,-
1 jaar
- Toegang tot alle diensten t/m niveau 3
- Makkelijk en snel aan te vragen
- Onbeperkt gebruik eHerkenning*
Meer informatie over tarieven
Naast het tarief voor het eHerkenningsmiddel zijn er optionele diensten en producten waarvoor kosten in rekening worden gebracht. Dit kan het geval zijn als u gebruik wilt maken van onze spoedprocedure of als aanvullende controlebegeleiding nodig is. Ook kan het zijn dat u geen 2e factor middel wenst op basis van SMS maar dat u de voorkeur geeft aan een OTP device als 2e factor.
Bekijk alle ins en outs op onze tarievenpagina.
Snel aan de slag met eHerkenning
Een helder proces, met een duidelijke uitkomst. Met Z login kunt u snel aan de slag met eHerkenning. Als u de juiste informatie aanlevert, gaan wij gaan snel voor u aan de slag!
Meer over de aanvraagprocedureOnze aanvraagprocedure
Stap 1 - Aanvragen
Nadat u bepaald heeft welk betrouwbaarheidsniveau u wil aanvragen, doorloopt u de online aanvraagprocedure. Hierbij kunt u meerdere personen aanmelden voor uw organisatie. Daarvoor moet u wel weten voor welk KvK-nummer u toegang wilt aanvragen. Na het doorlopen van de aanvraagprocedure ontvangt u, vanaf niveau EH2, per e-mail een overeenkomst.
Stap 2 - Ondertekening
Bij de overeenkomst die u per e-mail heeft een ontvangen zit een checklist waarmee u eenvoudig de aanvraagprocedure verder kunt doorlopen. Volg daarvoor de stappen op de checklist, en voeg de gevraagde documenten toe aan uw aanvraag. Zorg ervoor dat de juiste wettelijke vertegenwoordiger de aanvraag voorziet van een handtekening. Zijn er meerdere bevoegden? Dan moeten deze mogelijk allen de aanvraag ondertekenen. Neem bij twijfel gerust contact met ons op.
Stap 3 - Controle en uitgifte
Na ontvangst van uw overeenkomst lopen onze controleurs alle ingediende documenten na. Als er onduidelijkheden zijn of stukken missen, nemen zij contact met u op. Wanneer alles klopt, ontvangt u van ons per e-mail of post informatie over hoe u het eHerkeningsmiddel kunt activeren. Na het doorlopen van deze laatste stappen kunt u inloggen met uw eHerkenningsmiddel.
Hulp bij het aanvragen
Mocht u tijdens de aanmeldprocedure vragen hebben, dan staat ons professionele Customer Service team altijd klaar om u direct te helpen.
Meer over onze supportOns Customer Service team helpt u op weg
Op onze supportpagina kunt u per onderwerp antwoorden vinden op veel gestelde vragen. Wilt u weten welk niveau u nodig heeft voor de dienst waarop u wilt inloggen met eHerkenning? De pagina Niveau per dienst helpt u de juiste keuze te maken.
Als het antwoord op uw vraag er niet tussen staat, dan kunt u via het contactformulier of telefonisch (ma-vr) met ons contact opnemen. Wij helpen u graag verder met uw aanvraag van eHerkenning.